piątek, 26 lutego 2016

Moje narzędzia do paznokci

W dzisiejszym poście chciałabym wam się podzielić moimi narzędziami do paznokci, które stosuję codziennie. Moim zdaniem są niezbędne dla każdej kobiety, która chce aby jej paznokcie były ślicznie zadbane :)

1. Numerem jeden jest oczywiście dobry pilnik ! Miałam już rożne pilniki od szklanych po metalowe. Osobiście posiadałam pilnik szklany oraz metalowy bo takie najczęściej są w drogeriach. Jednak dla mnie są postrzegane negatywnie...

Pilnik szklany: 

Koszt: ok. 10-15 zł
Dostępność : allegro ( online ) , drogeria
Moje własne uwagi: jak dla mnie niezbyt mi pomógł, podobno jest zdrowy dla naszej płytki paznokcia, ale według mnie jest średni , a dlatego ze taki pilnik "szybko się ściera" to znaczy ze trzeba go kupować po miesiącu...

Pilnik metalowy:


Koszt: do 8 zł
Dostępność: allegro, drogeria
Moje własne uwagi: dla moich paznokci to zabójstwo dlatego, ze musimy wiele się namachac aby spiłować paznokcia. Przeczytałam wiele opinii o nim i wiem ze nie jest zdrowy dla naszych paznokci. Ściera zdecydowanie za mocno.


POLECAM !!! ( 1.MOJE NARZĘDZIE )


Koszt ; 1 zł
Dostępność ; ja go kupiłam we wspaniałym sklepie internetowym e-zebra.pl polecam :)
Moje uwagi: jest cudowny, ładnie piłuję nie za duzo. JEST PO PROSTU CUDOWNY !

2. Drugim numerem są cążki do skórek dla mnie rewelacyjne najlepiej wziąć ciepłą kąpiel wymoczyć nasze paznokcie wtedy zmiękczają się nasze skórki ( wtedy kopytkiem (zaraz będzie o tym mowa) je zsuwamy potem tylko cążki i wszystko obcięte.



Koszt: 6 zł
Dostępność: allegro, drogeria, ja kupiłam na allegro za 6 zł ;)



3. Moje narzędzie to oczywiście kopytko do skórek zazwyczaj tylko końcówka różową się posługuję aby zsunąć skórki, bo pamiętam gdy ta ostra końcówką zaczęłam sobie obcinać skórki to narobiłam sobie takich szkód, bowiem wyżłobiłam sobie rowki w paznokciu :(


Koszt; 3 zł
Dostępność: allegro i drogeria ;)

4. Ostatnie moje narzędzie to sonda do zdobienia paznokci bardzo przydatna do robienia wzorków i kropek :)





Koszt : 7 zł
Dostępność: allegro ( tu kupiłam ) , oraz drogeria



Oczywiście moje uwagi i recenzję to tylko moje zdanie :)
Dziękuję, ze to przeczytałaś <3













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz